youtube plus facebook instagram aparat telegram

پشتیبانی و خدمات

سیاست ها :
همان طوری که آراد صنعت  با بررسی ،تحقیق و توجه به شرکت های معتبر در زمینه تصفیه آب اقدام به اخذ نمایندگی  انحصاری از شرکت کانادایی نموده و اعلام سفارش، خرید و واردات مستقیم محصولاتی متفاوت را بدون  واسته جهت  عرضه به هم میهنان گرامی به عهده گرفته  است  همواره خود را ملزم  به رعایت اصول و دستور العمل های شرکت مادر دانسته و کوشیده است که پشتیبانی  و خدمات جانبی این محصولات نیز همچون خود محصولات کاملا متمایز و متفاوت ارائه گردد.
تمامی دستگاه های تصفیه آب آکواویتا دارای یک سال گارانتی برای کارکرد صحیح  و  موثر می باشد.
ازآنجایی که دستگاه های آکواویتا دارای بالاترین استانداردهای جهانی و ازبهترین دستگاه های تصفیه آب دنیا  به جهت کیفی هستند، کارشناسان  ما با  افتخار متعهد خواهند بود به  مدت پنج  سال پاسخگوی سوالات فنی شما بوده ومراحل نگهداری سیستمها شامل تعویض فیلترها درزمان لازم و دیگر توصیه های فنی جهت نگهداری بهینه واستفاده مفید و موثر آنها را به شما ارائه نمایند.
ما با بهره گیری و استفاده از روش های نوین ارتباطی مانند  پنل  اس ام اس و  ایمیل ( به صورت ارسال اطلاعات در زمینه تصفیه آب در دستگاه های آکواویتا ، دعوت به بازدید از نمایشگاه ها ، اطلاع رسانی در زمان ارائه  تخفیفات  از یک سو و اعلام  زمان  تعویض فیلترها  متناسب  با در نظر گرفتن مکان  مورد استفاده در استان های مختلف) اقدام به یادآوری به مشترکین خود می نماییم.
همکاران  ما آمادگی  پاسخ  به سوالات شما عزیزان  را در سریع ترین  زمان ممکن دارند و  مفتخریم که این امر باعث جلب رضایت مشتریان گرامی ما گشته است.
محصولات ما  با  دارا  بودن  ضمانت  نامه  یک  ساله  بدون  قید  و  شرط  و  ارائه خدمات  پس از  فروش حداقل پنج ساله کتبی  این  اطمینان خاطر  را  به  شما مصرف کننده گرامی می دهد  که  از  محصولات خریداری شده احساس رضایت نموده و این خود بیانگر  یک گارانتی کامل و واقعی  است.

شرایط گارانتی :

تمامی دستگاه های تصفیه آب آکواویتا دارای کارت گارانتی بوده و مشترکین  پس از رعایت نکات  ذکرشده دراین برگه و برقراری تماس با دفتر مرکزی شرکت و اعلام شماره سریال دستگاه خود به همکاران ما در بخش پشتیبانی  پس از چک و تایید نهایی  اقدام به ثبت  مشکلات احتمالی دستگاه خود نموده و با هماهنگی شرکت  در کوتاهترین  زمان ممکن با  اعزام تکنسین از امکانات و ارائه خدمات شرکت بهرمند خواهند گردید.

زمان تعویض فیلترها:
باتوجه به گستردگی مشتریان آکواویتا در اقصی نقاط کشورمان و بهرگیری ازدانش فنی که همکاران ما کسب  نموده اند، ما  بر اساس نوع آب و مشخصات اقلیمی منطقه  اقدام  به توصیه و اطلاع  رسانی های تعویض و نگهداری فیلترها و اجزای سیستم ها می نماییم.این توصیه ها پس از نصب توسط کارشناسان ما به مشتریان اعلام می شودو در مراحل بعدی با بهرگیری از شیوه های نوین اطلاع رسانی به صورت پیام های ارسالی ازطرف شرکت ادامه خواهد یافت.جهت این امر ما از سیستمهای اطلاع رسانی زمان بندی شده استفاده نموده ایم تا مشترکین ما با آرامش خاطربه فعالیت های روز مره خود بپردازند.
معمولا در شهرهایی که دارای آب با  سختی متوسط می باشند  تعویض فیلترهای سه مرحله ابتدایی بعد از مصرف 15000 لیتر یا هر شش ماه توصیه می شود.درهرسال توصیه تعویض مرحله پنجم یا همان فیلتر INLINE و در صورت تعویض به موقع  فیلترهای سه مرحله اول هر دو سال نیاز  به تعویض مرحله چهارم می باشد. شهرهایی همچون تهران ،کرج ، قزوین ،ساری و نور از این دسته  می باشند.

توصیه های فنی:
با توجه به نحوه عملکرد  دستگاه های تصفیه آب و گردش آب تحت شرایط خاص  همکاران ما در هنگام نصب به صورت  شفاهی  به بیان این مطالب پرداخته و  در برگه گارانتی به صورت مکتوب به  شما تحویل خواهند داد.
گردش آب  در داخل  دستگاه تصفیه آب  با  فشار انجام  می گیرد  لذا برای پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی در زمان عدم استفاده از دستگاه یا ترک محل نصب دستگاه برای مدت بیش از 24 ساعت حتما شیر آب ورودی دستگاه و شیر منبع ذخیره آب را بسته و جریان برق دستگاه را قطع نمایید.


هشدار:
فسخ گارانتی
1- هر گونه  استفاده نا صحیح  از دستگاه و یا آسیب دستگاه به دلیل نوسانات برق شامل شرایط گارانتی نخواهد بود .
2-بازکردن ، تعمیر ، تعویض فیلترها و یا  اعمال هرگونه  عمل نابجا توسط افرادی  غیر از تکنسین های آراد صنعت موجب فسخ گارانتی خواهد شد .
3-فقط دستگاه هایی که  توسط  تکنسین های  تایید  شده آراد صنعت نصب شوند مشمول شرایط شرایط گارانتی می باشد .
4-عدم وجود برگه گارانتی و کارت ضمیمه دستگاه ، در زمان بروز مشکل موجب فسخ گارانتی خواهد شد.
درصورت مشاهده هرگونه مشکل نشت آب درهر قسمت دستگاه یا  نقاط ورودی و خروجی لطفا بلافاصله شیر آب ورودی دستگاه و شیر منبع ذخیره آب را بسته، جریان برق دستگاه را قطع نموده و مراتب را در اولین زمان اداری ممکن به دفتر مرکزی اطلاع دهید.
درهیچ زمان و تحت هیچ شرایطی ازدستکاری بخش یا بخشهایی از دستگاه خودداری نموده و ازهرگونه خود مهندسی جدا پرهیز نمایید.